Alla inlägg under september 2010

Av Beatrice Jonsson - 26 september 2010 17:58

  
Här är bilden på månen som jag tog igår kväll :) Den blev bra men jag vet inte om jag är helt nöjd :P

Får testa fler gånger när månen är framme, Kan ju inte bli annat än bättre ;)


Kramkram på er alla <3

Av Beatrice Jonsson - 26 september 2010 17:52

    
Var i stugan och fotade litegranna, det här är två bilder därifrån.
Det kommer snart en bild på månen också, som jag knäppe igår kväll =)

Av Beatrice Jonsson - 20 september 2010 10:34

Ja, nu sitter jag på skolan och har allmänt tråkigt. Theres är i Turkiet och ja, jag hoppas att hon har det bra där :) Sen sa läraren att vi skulle läsa om det var så att vi inte hade läst till det stället vi skulle ha läst tills idag,

Men ja. då är jag ju så duktig av mig att jag redan hade gjort det   

Är stolt över mig själv, visst nu ser jag att jag är lite smörig men ja, det måste man få vara ibland.   
Men hare bra allihopa så hörs vi framöver, Kramkram<3

Av Beatrice Jonsson - 18 september 2010 16:38

  

Ja jag hade inget att göra igår kväll så jag fixade en bild lite    
Det blev en ganska stor skillnad, jag ändrade bara en grej och den

blev så mycket finare  
Sen är det en till rolig sak som jag ska göra någon dag fram över,
JAG ska börja träna   Jag måste få bort min mage sen så ska

jag väl få lite mera muskler ^^ Så hadi ska hjälpa mig :D 
(vi får se hur det går med att träna)   hahha <3

Av Beatrice Jonsson - 15 september 2010 14:12

  
Fotade med Minette i måndags :) Det blev många bilder bara utöver Örnsköldsvik.
Men det var roligt ändå, det var så länge sen vi var med varandra:D

Av Beatrice Jonsson - 12 september 2010 20:31

    

Jaaa, imorgon ska man in till stan och testa linser :)
Är det obehagligt? hahha det är ju inte kul att peta
sig i ögonen så vet inte om jag kommer att gilla linser
Men ser fram emot det iallafall 
Fast jag skulle vilja ha färgade linser men det blir
nog inte, men i framtiden kanske det blir något:P   

Pusss<3

Av Beatrice Jonsson - 10 september 2010 10:37

  
Jaa, då är man hemma ifrån skolan idag då. Kännde mig inte peppad

att gå till skolan när man är tät i näsan och ont i halsen. Men jag

får hoppas på att det inte är så mycket som jag missar.   
Nu när jag är hemma får jag väl sitta vid Bridge home och photoshop

istället   

Av Beatrice Jonsson - 9 september 2010 16:37

Jaha, då har man blivit sjuk då.

Känns inte bra nu när man har som

mest att göra i skolan. Redovisning

imorgon och allt. Vet inte om jag ska

vara hemma, det får jag känna efter i

morgon bitti.
Skicka gärna iväg ett sms till mig så

jag blir på lite bättre humör   =)

Många kramar från mig, Älskar er alla  

Presentation


This is me.

0702658967 = smsa ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Var befinner du dig helst?
 På stan
 I sängen
 På skolan
 Hos en kompis

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards